مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-04ورزشي

پاداش 100 میلیون تومانی برای ورزشکاران خراسانی راه یافته به المپیک و پارالمپیک


مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: تمام ورزشکارانی که حضورشان در توکیو قطعی و یا شانس کسب سهمیه المپیک دارند، حقوق ماهیانه دریافت کرده و تمامی امکانات در اختیارشان قرار داده شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: تمام ورزشکارانی که حضورشان در توکیو قطعی و یا شانس کسب سهمیه المپیک دارند، حقوق ماهیانه دریافت کرده و تمامی امکانات در اختیارشان قرار داده شده است.

فرزاد فتاحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه حمایت اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اظهار کرد: تمام ورزشکارانی که سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب کرده اند از وزارت ورزش حقوق ماهیانه دریافت می کنند.

در خراسان رضوی نیز اعلام کرده ایم ورزشکارانی که نامه انتخاب خود برای مسابقات المپیک و یا پارالمپیک را به اداره کل ورزش استان بیاورند، تا زمان اعزام، ماهیانه دو میلیون تومان حقوق به آنان پرداخت می کنیم.

وی افزود: ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه داشته باشند و فدراسیون و یا هیات مربوطه این موضوع را به ما اعلام کنند، ماهانه یک میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

هر ورزشکار و مربی که از خراسان رضوی به المپیک و یا پارالمپیک راه یابد، علاوه بر دریافت پاداش از وزارت ورزش، با حمایت شهرداری مشهد 100 میلیون تومان پاداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 100 میلیون تومانی برای ورزشکاران خراسانی راه یافته به المپیک و پارالمپیک

پاداش 100 میلیون تومانی برای ورزشکاران خراسانی راه یافته به المپیک و پارالمپیک