مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-04سياسي

رفع مشکل کم آبی اشتهارد نیازمند نگاه بلندمدت و عملیاتی است


برای تأمین آب شهرستان اشتهارد به یک نگاه بلندمدت و عملیاتی نیاز داریم تا بتوانیم این چالش مهم را به صورت اساسی رفع کنیم.

- ، فرهاد شیبک پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ای که با حضور سردار ربیعی فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در محل سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در رفع محرومیت ها در مناطق مختلف استان به ویژه این شهرستان اظهار کرد: مشکل اصلی و اساسی که امروز در شهرستان به ویژه روستاها وجود دارد کمبود منابع آبی است وی ادامه داد: این کمبود در برخی مناطق با مشارکت عزیزان در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان برطرف شده است اما امروز اشتهارد به منابع آبی پایداری نیاز دارد که بتواند هم نیاز کشاورزی هم صنعت و هم شرب شهرستان را بدون هیچ گونه نگرانی رفع کند.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: دولت و نمایندگان آن در استان به ویژه شخص استاندار البرز به صورت جدی برای رفع مشکل کمبود منابع آبی در اشتهارد تلاش می کند و در آینده ای نه چندان دور این مشکل رفع خواهد شد.

وی متذکر شد: برای تأمین آب شهرستان اشتهارد به یک نگاه بلندمدت و عملیاتی نیاز داریم تا بتوانیم این چالش مهم را به صورت اساسی رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل کم آبی اشتهارد نیازمند نگاه بلندمدت و عملیاتی است

رفع مشکل کم آبی اشتهارد نیازمند نگاه بلندمدت و عملیاتی است