مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-04اقتصادي

53 درصد از اسناد خزانه لرستان بدون استفاده باقی مانده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، گفت: از جمع اسناد خزانه 252 میلیارد تومانی استان تقریباً 53 درصد مانده داریم.

- ، سمانه حسن پور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه سند راهبردی آمایش لرستان بر اساس مطالعات و بروزرسانی های لازم در سال 99 تهیه شده است گفت: در جلسات فشرده کاری در سازمان برنامه و بودجه کشور با دستگاه های ملی مربوطه این سند مهم به تصویب رسید و این سند برای اجرا به فرمانداران، رؤسای دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و… ابلاغ شده است.

تهیه سند راهبردی آمایش لرستان وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که این اسناد تمام مراحل تهیه و تصویب را در کشور طی کرده اند افزود: دستگاه های اجرایی باید نکات مربوط به حوزه خود را در این سند امضا و اجرا کنند.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان اظهار داشت: سند آمایش سرزمین دو جز دارد، هم سند آمایش ملی کشور و هم اسناد آمایش استانی، که هردو به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین رسیده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: بر اساس ابلاغیه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، تصویب نامه این سند عملاً نقشه راه توسعه استان است.

53 درصد از اسناد خزانه بدون استفاده باقی مانده است حسن پور در ادامه اظهار داشت: اعتبارات عمرانی لرستان از 953 میلیارد تومان در سال 99


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 درصد از اسناد خزانه لرستان بدون استفاده باقی مانده است

53 درصد از اسناد خزانه لرستان بدون استفاده باقی مانده است