مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-04حوادث

آتش سوزی 4 هزار هکتار از جنگل های روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، واحد مطبوعاتی جنگلبانی منطقه ای روسیه اعلام کرد: آتش سوزی در سطح چهار هزار و 200 هکتار رخ داد که با خاموش شدن هزار و 200 هکتار تا ابتدای بامداد امروز سه شنبه، - اداره خدمات جنگلداری منطقه ای روسیه اعلام کرد، حدود چهار هزار و 200 هکتار از جنگل های این کشور دچار آتش سوزی شده که هم اکنون واحد های اتش نشانی در تلاش برای مهار این آتش سوزی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، واحد مطبوعاتی جنگلبانی منطقه ای روسیه اعلام کرد: آتش سوزی در سطح چهار هزار و 200 هکتار رخ داد که با خاموش شدن هزار و 200 هکتار تا ابتدای بامداد امروز سه شنبه، دامنه حریق به سه هزار هکتار کاهش یافته است.

طبق اطلاعات خدمات جنگلداری منطقه ای در ساعت یک بامداد به وقت مسکو در 4 مه (امروز)، 13 آتش سوزی جنگل در قلمرو فدراسیون روسیه در زمینی به مساحت 3،084 هکتار فعال بود که تلاش برای خاموش شدن آن ها در حال انجام است.

بزرگترین آتش سوزی ها در منطقه تیومن در مساحت حدود سه هزار هکتار گزارش شد و بروز آتش سوزی های بزرگ در مناطق خاباروفسک و آلتای، در مناطق ساراتوف، اسوردلوفسک و تومسک و همچنین در باشکورتستان نیز اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی 4 هزار هکتار از جنگل های روسیه

آتش سوزی 4 هزار هکتار از جنگل های روسیه