مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-03سياسي

رونمایی از دو کتاب سنه تا سنندج و دیاری


به مناسبت هفته سنه و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان از دو کتاب سنه تا سنندج و دیاری رو نمایی شد.

- ایسنا/کردستان به مناسبت هفته سنه و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان از دو کتاب " سنه تا سنندج " و "دیاری " رو نمایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در مراسم رونمایی از دو کتاب از سنه تا سنندج و دیاری که در پارک مشاهیر واقع در پارک جنگلی آبیدر برگزار شد.

اظهار کرد: سنندج مهد تمدن، تاریخ، فرهنگ و هنر بوده که دارای تاریخی کهن و خاستگاه و زادگاه هنرمندان، مشاهیر، مفاخر و بزرگان زیادی است.

ابراهیم زارعی عنوان کرد: سلیمان خان اردلان، امان الله خان والی و امیر نظام گروسی سه تن از بزرگان سنندجی بوده که در اعتلاء سنندج و فرهنگ و تاریخ این شهر بسیار تاثیرگذار بوده اند.

وی تصریح کرد: نام سنندج امروز در جهان پرآوازه است و جهانیان به واسطه تاریخ و فرهنگ این دیار و زحمات قابل تقدیر مجموعه مدیریت شهری، اکنون در میان مردم دنیا شناخته شده است.

شهردار سنندج در این مراسم عنوان کرد: در این دوره از فعالیت مدیریت شهری اقدامات ارزشمند و شایسته ای انجام شد که ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی، مشارکت در برگزاری کنگره مشاهیر کرد، کنگره 5400 شهید، تلاش برای تبدیل سنندج به پایتخت فرهنگی جهان در نوروز 99 و نامگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو کتاب سنه تا سنندج و دیاری

رونمایی از دو کتاب سنه تا سنندج و دیاری