مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-03حوادث

کشف 91 دستگاه ماینر قاچاق در بستان آباد


جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 91 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 18میلیارد ریال در شهرستان بستان آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستان آباد، سردار علی محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک کارگاه تولیدی واقع در شهرک صنعتی منطقه سعید آباد موضوع موران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مرجع قضایی  به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی موفق شدند، 91 دستگاه ماینر قاچاق و متعلقات آنها را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ارزش ریالی ماینرهای کشف شده توسط کارشناسان امر 18 میلیارد ریال تعیین شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار محمدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثر امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/60035  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 91 دستگاه ماینر قاچاق در بستان آباد

کشف 91 دستگاه ماینر قاچاق در بستان آباد