مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-03سياسي

برای مانع زدایی از تولید اراده و مدیریت اجرایی مقتدرانه نیاز است


سال 1400می تواند نقطه عطف خیزش اقتصادی ایران باشد در صورتی که موانع تولید را مقتدرانه رفع و با پشتیبانی های صورت گرفته؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی وزیر سابق نفت در یادداشتی به بایسته های لازم برای مانع زدایی از تولید پرداخت.

متن کامل این یادداشت به شرح ذیل است: مقام معظم رهبری یکی از فرازهای مهم نام سال 1400 را مانع زدایی از تولید اعلام فرمودند.

موضوعی که سال هاست در کشور ما مبتلابه بخش مولد اقتصادی است.

موانعی که بخشی از آنها مشخص قابل لمس است و بعضی دیگر در لایه هایی پنهان شده و عملاً اجازه بزرگ شدن اقتصاد ایران را نمی دهند.

در سال های اخیر بیشتر از تحریم های ظالمانه بین المللی؛ این دست موانع بوده که کشور ما را به دشواری های وسیع در رشد اقتصادی و درآمد و رفاه شهروندان مواجه ساخته است.

ایران اسلامی و عزیز ما در سال هایی که به شدت نیاز به ارتقاء شاخص های اقتصادی داشته، در خصوص انباشت سرمایه ثابت که یکی از مهم ترین شاخص ها در بزرگ شدن کیک اقتصاد است؛ عملکرد مناسبی نداشته و سرمایه گذاری در سال 98 به نزدیک 100 هزار میلیارد تومان بالغ شده که این رقم پایین ترین حجم در ده سال اخیر است.

این در حالی است که با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری ظرفیت های بسیار مناسب و استثنایی برای اتخاذ تدابیر جهش تولید شکل گرفته بود؛ لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مانع زدایی از تولید اراده و مدیریت اجرایی مقتدرانه نیاز است

برای مانع زدایی از تولید اراده و مدیریت اجرایی مقتدرانه نیاز است