مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-03ورزشي

رقیب مجیدی و استقلال، کارش را رسما آغاز کرد + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه الهلال که در ابتدای فصل سرمربی خود رازاوان لوچسکیو رومانیایی را از سمتش برکنار کرده بود، شب گذشته نیز پس از کسب نتایجی که باب میل مدیران و هواداران این باشگاه نبود، - خوزه مورایس سرمربی جدید الهلال شب گذشته به همراه 6 دستیار خود وارد عربستان شد تا به صورت رسمی کارش را آغاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه الهلال که در ابتدای فصل سرمربی خود رازاوان لوچسکیو رومانیایی را از سمتش برکنار کرده بود، شب گذشته نیز پس از کسب نتایجی که باب میل مدیران و هواداران این باشگاه نبود، تصمیم گرفت تا روجریو میکال سرمربی برزیلی خود را برکنار و خوزه مورایس را جایگزین او کند.

خوزه مورایس که سالها به عنوان دستیار خوزه مورینیو در تیم های چلسی، رئال مادرید و اینترمیلان حضور داشت، در سه گانه تاریخی نراتزوری در سال 2010 مغز متفکر کادرفنی آقای خاص بود و سهم بزرگی در موفقیت های کسب شده مورینیو داشت.

مورایس که در سال 2009 یک قهرمانی در لیگ تونس در کارنامه دارد، به همراه الشباب در سال 2014 به قهرمانی سوپرکاپ عربستان رسید.

او در سال 2019 هدایت چونبوک موتورز کره جنوبی را برعهده گرفت و در دو سال پیاپی این تیم را به قهرمانی لیگ کره جنوبی و یک قهرمانی جام حذفی رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب مجیدی و استقلال، کارش را رسما آغاز کرد + عکس

رقیب مجیدی و استقلال، کارش را رسما آغاز کرد + عکس