مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-03سياسي

راه اندازی شورای سیاستگذاری موزه های دانشگاهی


معاون فرهنگی دانشگاه تهران از راه اندازی شورای عالی سیاستگذاری موزه های دانشگاهی به منظور سیاستگذاری و برنامه ریزی برای موزه ها در این دانشگاه خبر داد.

- معاون فرهنگی دانشگاه تهران از راه اندازی شورای عالی سیاستگذاری موزه های دانشگاهی به منظور سیاستگذاری و برنامه ریزی برای موزه ها در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید سرسنگی در نشست خبری اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور به تشریح جزییات همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور پرداخت و اظهار کرد: در کنار موزه های عمومی، دانشگاه ها از موزه های مختلف و متنوعی برخوردارند دانشگاه تهران نیز به عنوان دانشگاه پیشرو دارای چندین موزه در تراز قابل قبول و خوب است.

وی درادامه تصریح کرد: در کنار باغ موزه نگارستان و خانه موزه مقدم که جز بهترین و شناخته شده ترین موزه های دانشگاه تهران و حتی کشوری هستند موزه های شاخصی مثل موزه های جانور شناسی، موزه باستان شناسی، موزه انگل شناسی و… دانشگاه تهران در حوزه موزه داری از بسیاری از دانشگاه های کشور پیشروتر است.

در این راستا شورای عالی سیاستگذاری موزه های دانشگاهی به ریاست رییس دانشگاه راه اندازی شد که به سیاستگذاری و برنامه ریزی برای موزه های دانشگاه خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شورای سیاستگذاری موزه های دانشگاهی

راه اندازی شورای سیاستگذاری موزه های دانشگاهی