مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-03بين الملل

نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از تکرار تیراندازی در کرانه باختری


ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از تکرار و تدام عملیات تیراندازی فلسطینی ها در کرانه باختری، تدابیر امنیتی در این منطقه را افزایش داده و نظامیان بیشتری به آنجا اعزام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وقوع عملیات تیراندازی توسط جوانان فلسطینی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی، تل آویو را به فکر افزایش نیز با بیان اینکه دو هفته پیش رو به دلایل سیاسی و عقیدتی برای اسراییل بسیار پرتنش خواهد بود، نوشت: از یک سو شب های قدر و روز النکبه [فاجعه اشغال فلسطین] در پایان ماه رمضان و از سوی دیگر جشن یهودی شاووعوت، همگی نزدیک است .

این روزنامه به نقل از کارشناسان و تحلیلگران نظامی صهیونیست گزارش داد که ارتش اسراییل نگران است که در ادامه تنش ها و حوادث روزهای قبل در قدس اشغالی، حملات مشابه تیراندازی روز گذشته در کرانه باختری تکرار شود.

روز شنبه نیز ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی طی یادداشتی در روزنامه جروزالم پست، هشدار داد که حملات صهیونیست ها، واکنش فلسطینیان و همچنین انتفاضه جدیدی را در پی خواهد داشت.

از زمان شروع ماه رمضان، نظامیان رژیم صهیونیستی، فلسطینی ها را از نشستن در باب العامود و برگزاری عبادات و مراسم های مذهبی مخصوص ماه رمضان منع کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از تکرار تیراندازی در کرانه باختری

نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از تکرار تیراندازی در کرانه باختری