مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-03اقتصادي

امکان خرید محصولات «دوستدار حیوانات» در اسنپ دکتر فراهم شد


امکان خرید محصولات دوستدار حیوانات در اسنپ دکتر فراهم شد اسنپ دکتر با هدف فرهنگ سازی و تشویق کاربران به استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتیِ دوستدار حیوانات، امکان خرید محصولات کرولتی فری یا دوستدار حیوانات را به بخش سفارش محصولات آرایشی و بهداشتی خود اضافه کرد.

آشنایی با محصولات کرولتی فریمحصولات آرایشی و بهداشتی کرولتی فری (Cruelty free) که در فارسی با معادل هایی چون محصولات عاری از ستم یا دوستدار حیوانات شناخته می شوند، محصولاتی هستند که روی حیوانات تست نشده و در فرایند تولید آن ها، هیچ حیوانی مورد آزار قرار نگرفته است.

این محصولات عموما با یک نشان، شبیه به خرگوش یا موش از سایر محصولات متمایز می‏ شوند.

در سراسر دنیا سازمان های دوستدار حیوانات، مردم را به استفاده از این محصولات تشویق می کنند و کشورهای زیادی هم قوانینی علیه این آزمایش ها تصویب کرده اند.

البته با وجود اینکه دهه هاست برای ممنوعیت تست حیوانی محصولات آرایشی و بهداشتی تلاش می شود و کشورهای زیادی در سراسر دنیا قوانینی علیه این آزمایش ها تصویب کرده اند، هنوز این آزمایش ها در بسیاری از نقاط دنیا ادامه دارد و سالانه حدود نیم میلیون حیوان شامل موش، موش صحرایی، خرگوش، خوکچه هندی و سگ مورد آزمایش قرار می گیرند و سالانه بین صد تا دویست هزار حیوان بر اثر این آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خرید محصولات «دوستدار حیوانات» در اسنپ دکتر فراهم شد

امکان خرید محصولات «دوستدار حیوانات» در اسنپ دکتر فراهم شد