مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-03سياسي

سومین دوره مسابقات اینترنتی «تنزیل» برگزار می شود


سومین دوره مسابقات اروپایی تلاوت قرآن اینترنتی «تنزیل» از سوی دارالقرآن مرکز اسلامی هامبورگ در دو رده سنی برای ساکنین اروپا برگزار می شود.

- سومین دوره مسابقات اروپایی تلاوت قرآن اینترنتی تنزیل از سوی دارالقرآن مرکز اسلامی هامبورگ در دو رده سنی برای ساکنین اروپا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دارالقرآن مرکز اسلامی هامبورگ سومین دوره مسابقات قرآن کریم تنزیل در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برای ساکنین اروپا به صورت مجازی برگزار می کند.

شرایط رده سنی زیر 16 سال (تلاوت تقلیدی) سه مقطع تلاوت از قاریان برجسته جهان اسلام مصطفی اسماعیل ، عبدالباسط محمد عبدالصمد و محمد صدیق منشاوی در سایت دارالقرآن، فیسبوک و تلگرام دارالقرآن برای تقلید تلاوت در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می شود.

شرکت کنندگان یک تلاوت را انتخاب نموده و همانند سبک قاری مربوطه، تلاوت تقلیدی خود را فقط یکبار از طریق تلگرام به QuranCompetition@ ارسال کنند.

شرایط رده سنی بالای 16 سال (تلاوت تحقیق) شرکت کنندگان از سه قرعه ارائه شده یکی را انتخاب نموده و با در نظر گرفتن قواعد تجوید و صوت و لحن قرآن کریم تلاوت نموده و فقط یکبار از طریق تلگرام به QuranCompetition@ ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره مسابقات اینترنتی «تنزیل» برگزار می شود

سومین دوره مسابقات اینترنتی «تنزیل» برگزار می شود