مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-03سياسي

بهترین درخواست در شب قدر چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در برنامه تلویزیونی درس هایی از قرآن که با موضوع معاد از شبکه یک سیما پخش شد، - حجت الاسلام قرائتی گفت: انسان باید قیامت را باور کند و به آن یقین داشته باشد در این صورت در زمره نجات یافتگان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در برنامه تلویزیونی درس هایی از قرآن که با موضوع معاد از شبکه یک سیما پخش شد، اظهار داشت: شب قدر، شب سرنوشت و مقدرات است، شبی که خیر و شر هر انسانی در آن شب اندازه گیری می شود و شبی است که قرآن کریم درباره آن می فرماید برابر با هزار ماه است؛ این هزار ماه مطابق با هشتاد سال و برابر با عمر یک انسان کامل است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه معاد یک امر جسمانی است نه روحانی، ادامه داد: انسان با همین جسم در عالم قیامت حاضر می شود و قرآن کریم در این باره می فرماید آن هنگام که انسان ها زنده می شوند و از قبر بیرون می آیند، مقصود همان حالت جسمانی است.

وی ادامه داد: گاهی شبهه ایجاد می شود که چگونه ممکن است روح و جسم انسان که از یکدیگر جدا و اعضا و جوارحی که به خاک و دیگر عناصر تبدیل شده، مجدد زنده شود؟ پاسخ بسیار ساده است، زیرا آن کسی که توانسته انسان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین درخواست در شب قدر چیست؟

بهترین درخواست در شب قدر چیست؟