مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-03اقتصادي

تامین 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس از دستور رییس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تامین 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از فاز نخست بیمارستان ولی عصر(عج) اراک خبر داد.

-  علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طی نشست هفته گذشته با نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه قول مساعد وی مبنی بر تامین 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از فاز نخست بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک اخذ شد.

وی تصریح کرد: پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک از جمله طرح هایی است که بیش از یک دهه از اجرای آن می گذرد و طولانی شدن آن موجب گلایه های مردمی شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: با مشکلاتی که پیمانکار این طرح داشت تغییر پیمانکار در دستور کار قرار گرفت که با تعیین پیمانکار جدید هم اکنون بیمارستان با جدیت در حال ساخت است.

کریمی افزود: در نشست هفته گذشته با نوبخت رییس سازمان برنامه بودجه درخواست تخصیص 200 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از فاز نخست این بیمارستان در اواسط سال جاری ارائه شد که با توجه به قول قبلی وی در سفر به اراک، دستور تامین اعتبار مورد نیاز در اولین مرحله از تخصیص اعتبارات صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

تامین 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک