مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-02اقتصادي

448 کارگر خراسان شمالی حقوق معوقه دارند


مدیرکل کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: انتهای سال 98 بیش از هزار و 500 کارگر حقوق معوق داشتند که این عدد را اکنون به 448 نفر رساندیم و این تعداد مربوط به بخش های پیمانکاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نوری ظهر یک شنبه در مراسم تقدیر از از نخبگان جامعه کار و تولید خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی جزو بی حاشیه ترین استان ها در حوزه کارگری بود به طوری که شاهد کمترین تنش ها در سال گذشته بودیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: این در حالی بوده که کارگران خراسان شمالی به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی یقیناً حق اعتراض داشتند اما با تعامل سعی کردیم مشکلات را تا حد امکان رفع کنیم.

وی افزود: در انتهای سال 98 بیش از هزار و 500 کارگر حقوق معوق داشتند که این عدد را اکنون به 448 نفر رساندیم و این تعداد مربوط به بخش های پیمانکاری هستند.

نوری از فعالیت 200 تشکل کارگری در استان خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از ایستادن کارگران در صف اقلام اساسی اقدام به توزیع مواد غذایی در درب منازل آن ها کردیم و در این راستا 171 هزار تن برنج بین 17 هزار و 20 تن مرغ بین 8 هزار کارگر توزیع شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در انتها با اشاره به امکانات بهداشتی ضعیف برخی از شهرستان های خراسان شمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

448 کارگر خراسان شمالی حقوق معوقه دارند

448 کارگر خراسان شمالی حقوق معوقه دارند