مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-02اقتصادي

روحانیون در ترویج مصرف بهینه آب نقش اثرگذاری دارند/ کاهش 83 درصد بارندگی در کردستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: روحانیون در ترویج مصرف بهینه آب و حفاظت از منابع آب نقش اثرگذاری دارند و باید از ظرفیت این قشر برای گسترش مصرف درست آب و نهادینه کردن استفاده بهینه از این نعمت خدادادی بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرش آریانژاد ظهر امروز در نشست با امام جمعه شهرستان سنندج و نماینده مردم استان کردستان در در حیطه وظایف خود به بحث فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف آب، توجه ویژه کرده و اجرای موفق طرح های تعادل بخشی، به ویژه طرح داناب خود گویای این واقعیت است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان به جایگاه علمای دینی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم این استان همیشه نسبت به مسائل اعتقادی و باورهای دینی نگاه ویژه ای داشته اند و آموزه های دینی ما نیز بر اعتدال و میانه روی تاکید فراوان دارد، لذا اهمیت حفاظت از منابع آب و درست مصرف کردن، را می توان از طریق روحانیون، بسط و گسترش داد.

وی بیان کرد: امروزه یکی از پل های ارتباطی مابین مردم و مسئولان، علمای دینی هستند و یقیناً استفاده از این ظرفیت می تواند تاثیر چشمگیری در حوزه مدیریت و حفاظت از منابع آب، داشته باشد.

آریانژاد به وضعیت کاهش بارندگی اشاره کرد و گفت: وضعیت کاهش بارندگی فصل بهار استان طی 52 سال گذشته بی سابقه بوده و در فروردین ماه سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون در ترویج مصرف بهینه آب نقش اثرگذاری دارند/ کاهش 83 درصد بارندگی در کردستان

روحانیون در ترویج مصرف بهینه آب نقش اثرگذاری دارند/ کاهش 83 درصد بارندگی در کردستان