مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-02بين الملل

افزایش حملات داعش تهدیدی برای ثبات شهرهای عراق


طی دو هفته اخیر شهرهای مختلف عراق شاهد افزایش حملات عناصر داعش بود که در نتیجه آن ده ها نفر از شهروندان و نیروهای امنیتی این کشور کشته و زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهرهای کرکوک، دیالی، الأنبار و منطقه نوار امنیتی بغداد از جمله مناطقی بودند که اخیرا شاهد بیشترین حملات تروریستی بوده اند با وجود اینکه عملیات های نیروهای ارتش و دستگاه مبارزه با تروریسم عراق برای مهار خطرات و تهدیدات نیز همچنان ادامه دارد.

عبدالخالق العزاوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان از ائتلاف القوی العراقیه در این خصوص به وبگاه در شهرک الطارمیه واقع در شمال بغداد را هدف قرار داده و هفت نظامی از جمله سه افسر را کشته و تعدادی دیگر را زخمی کردند.

بدر الزیادی نماینده پارلمان عراق از ائتلاف سائرون نیز از تلاش های پارلمان برای میزبانی مسئولان امنیتی و نظامی عالی کشور به منظور بررسی افزایش حملات داعش در شهرهای مختلف خبر داد.

تأثیرگذاری بر انتخابات پارلمانی عراق الزیادی در مصاحبه با وبگاه العربی الجدید گفت که افزایش حملات داعش بدون شک بر برگزاری انتخابات پارلمانی در اکتبر آینده تأثیر خواهد گذاشت لذا تلاش برای جلوگیری از نفوذ امنیتی در شهرها و تشدید در اولویت قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حملات داعش تهدیدی برای ثبات شهرهای عراق

افزایش حملات داعش تهدیدی برای ثبات شهرهای عراق