مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-02پزشكي

مادران سرای سالمندان مجد اردکان واکسن کرونا زدند


رییس اداره بهزیستی شهرستان اردکان گفت: با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان 24 نفر از سالمندان مقیم سرای سالمندان مجد اردکان واکسینه شدند.

- ایسنا/یزد رییس اداره بهزیستی شهرستان اردکان گفت: با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان 24 نفر از سالمندان مقیم سرای سالمندان مجد اردکان واکسینه شدند.

امیر ولی عضدزاده در گفت وگو با ایسنا به فعالیت یک مرکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان در شهرستان اردکان اشاره کرد و افزود: تمامی 24 نفر سالمندان این مرکز در دو مرحله در برابر بیماری کووید19 واکسینه شده اند.

وی در این باره گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان، در فروردین ماه سال جاری اولین مرحله واکسیناسیون بر علیه بیماری کووید 19 برای 24 نفر از سالمندان و 21 نفر از کادر درمان خانه سالمندان مجد اردکان انجام شد.

عضدزاده با بیان این که مرحله دوم واکسیناسیون سالمندان این سرا در ابتدای اردیبهشت ماه به انجام رسید، خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از واکسیناسیون سالمندان، با توجه به حساسیت موضوع بیماران روانی و معلولان جسمی و ذهنی بستری در مراکز، آنها نیز در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند تا از همه گیری احتمالی بیماری کووید 19 در بین بیماران بستری در مراکز و تبعات حامل از آن پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران سرای سالمندان مجد اردکان واکسن کرونا زدند

مادران سرای سالمندان مجد اردکان واکسن کرونا زدند