مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-02اجتماعي

پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوای مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران به تشریح و پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوای این استان پرداخت.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران به تشریح و پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوای این استان پرداخت.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا از هشدار شماره 6 هواشناسی مازندران مورخه 11 اردیبهشت، سطح نارنجی، آمادگی و اقدام خبر داد و گفت: عبور متناوب امواج در تراز میانی جو علت ایجاد این سامانه بوده و زمان فعالیت آن از عصر روز گذشته 11 اردیبهشت آغاز و تا روز سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به نوع مخاطره این سامانه بارشی، اظهار کرد: رگبار و رعدوبرق، کاهش دما، وزش باد (گاهی نسبتاً شدید) و احتمال تگرگ از پیامدهای این سامانه است.

اسدی افزود: منطقه اثر، در کل استان به ویژه ارتفاعات بوده و اثر مخاطره، جاری شدن رواناب، وقوع سیلاب های محلی و بالاآمدن حجم آب رودخانه ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، صاعقه و احتمال برق گرفتگی، آسیب به پوشش خزانه های برنج خواهد بود.

وی در توصیه ای گفت: عدم قرارگیری در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی، مقاوم‏ سازی پوشش گلخانه ها و خزانه برنج و پرهیز از چرای دام در مناطق مرتفع بدلیل خطر برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوای مازندران

پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوای مازندران