مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-02سياسي

ایجاد دوقطبی ، بازی در زمین دشمن است


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ایجاد دوقطبی سازی ها ناخودآگاه یا آگاهانه بازی در زمین دشمن است.

- همدان - جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ایجاد دوقطبی سازی ها ناخودآگاه یا آگاهانه بازی در زمین دشمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی فرجی در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس افرادی بودند که اصرار داشتند اتفاقات دفاع مقدس را ثبت و ضبط کنند که با مخالفت عده ای دیگر مواجه می شد و در آن زمان رزمنده ها می خواستند گمنام بمانند، اظهار کرد: اولین گروه های هنری تئاتر و سرود که با هدف ایجاد شور و نشاط وارد جبهه شدند، مورد استقبال قرار نمی گرفت که بعد از گذشت زمان متوجه اثرگذاری این گروه ها در روحیه رزمنده ها شدیم.

وی با بیان اینکه امروز رعایت پروتکل های بهداشتی 59 درصد است، گفت: اگر مسئولین با زبان هنر برای اقناع مردم برای رعایت نکات بهداشتی ورود پیدا می کردند، می شد جلو زنجیره انتقال ویروس گرفته شود که نشان از اهمیت زبان هنر و رسانه است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس متوجه شدیم که برای ماندگاری نیروها در جبهه باید از زبان هنر استفاده کرد، گفت: مجموعه سپاه در عین حال که نیروی مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دوقطبی ، بازی در زمین دشمن است

ایجاد دوقطبی ، بازی در زمین دشمن است