مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-02سياسي

شهیدی که توسط حاج قاسم «فاتح خیبر» نام گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار حق بین از جمله رزمندگانی بود که پس از سال ها حضور در جبهه های دفاع مقدس، همچنان در خط مبارزه باقی ماند و با حضور در جبهه مقاومت اسلامی توانست به همراه نیروهایش و تعدادی از رزمنده های لشکر فاطمیون، - چندی پیش بود که خبر درگذشت جانباز سرافراز سردار محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر پرافتخار 61 قدس گیلان و از فرماندهان دلیر جبهه مقاومت در فضای رسانه ای کشور مخابره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار حق بین از جمله رزمندگانی بود که پس از سال ها حضور در جبهه های دفاع مقدس، همچنان در خط مبارزه باقی ماند و با حضور در جبهه مقاومت اسلامی توانست به همراه نیروهایش و تعدادی از رزمنده های لشکر فاطمیون، حصر چهار ساله نبل و الزهرا را درهم بشکند.

خبر این فتح آن قدر برای حاج قاسم سلیمانی ارزشمند بود که لقب فاتح خیبر و گشاینده نبل و الزهرا به حق بین داد و انگشترش را به او هدیه کرد.

سردار حق بین که در سال 8931 مفتخر به دریافت نشان فتح 3 شده بود، در آخرین سمت به عنوان مسئول اداره رزمی تخصصی معاونت آموزش کل سپاه فعالیت می کرد.

برای آشنایی با گوشه هایی از خدمات این سردار رشید اسلام، با سردار کمیل کهنسال فرمانده لشکر حضرت زینب (س) در سوریه همکلام شده ایم تا از جانشینش سردار محمدعلی حق بین برایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که توسط حاج قاسم «فاتح خیبر» نام گرفت

شهیدی که توسط حاج قاسم «فاتح خیبر» نام گرفت