مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-01سياسي

دلخوش: مشارکت گسترده در انتخابات در معادلات دیپلماتیک جهان با ما اثرگذار است


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید براینکه مشارکت گسترده در انتخابات مسئله ای حائز اهمیت است، گفت: نباید به دلیل مشکلات صحنه انتخابات را ترک کنیم.

- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید براینکه مشارکت گسترده در انتخابات مسئله ای حائز اهمیت است، گفت: نباید به دلیل مشکلات صحنه انتخابات را ترک کنیم.

سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: علی رغم تمام مشکلات همچون شیوع کرونا و مدیریت ضعیف باید توجه کنیم این کشور برای خود مردم است و مسئولین نظام هم از خود مردم هستند، بر همین اساس به هر میزان حضور مردم در پای صندوق های رای پرشورتر باشد و میزان تعرفه ها بیانگر حضور گسترده مردم باشد قطعا این مهم در معادلات دیپلماتیک سیاسی و اقتصادی جهان با ما تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: نباید به این بهانه که برخی مدیریت ها ضعیف است صحنه انتخابات را ترک کنیم، صحنه انتخابات و این کشور برای همه مردم است، این مردم باید در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و توجه کنند که عدم حضور مشکلی را حل نمی کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس درباره اینکه چگونه می توان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت؟ گفت: شرایط تحریم، ضعف مدیریت ها در برخی از بخش ها، مشکلات و شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: مشارکت گسترده در انتخابات در معادلات دیپلماتیک جهان با ما اثرگذار است

دلخوش: مشارکت گسترده در انتخابات در معادلات دیپلماتیک جهان با ما اثرگذار است