مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-01اقتصادي

بیش از یک هزار میلیارد ریال برای اجرای شبکه انتقال آب سد آزاد هزینه شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تاکنون یک هزار و 300 میلیارد ریال برای اجرای شبکه و سامانه انتقال آب به اراضی پایاب سد آزاد هزینه شده است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تاکنون یک هزار و 300 میلیارد ریال برای اجرای شبکه و سامانه انتقال آب به اراضی پایاب سد آزاد هزینه شده است.

محمدفرید سپری امروز (11اردیبهشت) در دومین جلسه کارگروه فنی پروژه حوزه رودخانه های غرب و شمال غرب کشور که به منظور بررسی آخرین وضعیت واگذاری اراضی ملی و زیرساخت های پروژه توسعه باغات سد آزاد تشکیل شد، اظهار کرد: چهار هزار و 300 هکتار از توسعه باغات استان مربوط به اراضی پایاب سد آزاد است.

وی با اشاره به اینکه چندین هزار میلیارد ریال برای احداث سد آزاد و سامانه انتقال آب آن هزینه شده است، اضافه کرد: تاکنون در حوزه سد آزاد برای اجرای شبکه و سامانه انتقال آب بیش از یک هزار و 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: تیمی از مسوولان استانی متشکل از استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاون اقتصادی استاندار پیگیر به نتیجه رسیدن و اجرای کامل سامانه انتقال آب سد آزاد و توسعه باغات در این محدوده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک هزار میلیارد ریال برای اجرای شبکه انتقال آب سد آزاد هزینه شد

بیش از یک هزار میلیارد ریال برای اجرای شبکه انتقال آب سد آزاد هزینه شد