مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-01حوادث

جریمه 5 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از 21 فروردین ماه تا کنون بیش از پنج هزار قبض جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از 21 فروردین ماه تا کنون بیش از پنج هزار قبض جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

سردار ناصر فرشید، امروز شنبه 11 اردیبهشت در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی، از استمرار طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22تا3 صبح در همه شهرهای استان بدون در نظر گرفتن رنگ آنها نیز خبر داد و بیان کرد: از 21 فروردین ماه تا کنون بیش از پنج هزار قیض جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، و با بیان اینکه متاسفانه عدم رعایت محدودیت های زیاد است، گفت: به طور میانگین روزانه 228خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت های شبانه جریمه شدند.

وی از صدور 82 برگه جریمه 500 هزار تومانی در استان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت 198خودرو متخلف هم یک میلیون تومان جریمه شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به ممانعت ورود 111 دستگاه خودرو و ممانعت از خروج 17 هزار خودرو به شهرهای قرمز در مدت زمان اجرای طرح تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت 180 هزار تذکر لسانی نیز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 5 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه خراسان جنوبی

جریمه 5 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه خراسان جنوبی