مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-01سياسي

قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری به یاری نیازمندان شرق شیراز می رود


مسوول قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری شیراز با اشاره به تاسیس این قرارگاه پس از شهادت این سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت: با همکاری این گروه جهادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرضا شتابی شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در لبیک به فرمایش های مقام معظم رهبری در زمینه  کمک همدلانه و خدمت به نیازمندان، قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری تاسیس شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از دو هزار پرس غذای گرم با محوریت مسجد ابوالفضل (ع) بلوار نصر شیراز تهیه و در اختیار نیازمندان تحت پوشش و همچنین کارتن خواب ها و بچه های کار قرار گرفته است.

عضو هیات امنای قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری با اشاره به دیگر فعالیت های این گروه جهادی بیان کرد: پیش از این و از آغاز سال جاری تاکنون، 470 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، سویا، ماکارونی و چای در اختیار نیازمندان قرارگرفت.

وی همچنین افزود: تعمیر دوباب منزل مسکونی با هزینه 130 میلیون ریال، تهیه جهزیه سه زوج جوان شامل فرش 12 متری، یخچال، لباسشویی، بخاری، جاروبرقی، ظروف کامل آشپزخانه و اجاق گاز به ارزش مجموع هر یک مبلغ 200 میلیون ریال و همچنین تهیه 300 دست البسه مختلف از دیگر فعالیت های خیرخواهانه و نوعدوستی این قرارگاه در مدت زمان اندک سپری شده از شکل گیری آن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری به یاری نیازمندان شرق شیراز می رود

قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری به یاری نیازمندان شرق شیراز می رود