مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-01بين الملل

اولمرت: اقدامات نتانیاهو زمینه را برای انتفاضه سوم فراهم می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در یادداشتی که روزنامه عبری زبان جروزالم پست ، امروز (شنبه)، - نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به حوادث اخیر در قدس اشغالی می گوید که هدف از این اقدامات به قدرت رساندن مجدد نخست وزیر فعلی این رژیم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در یادداشتی که روزنامه عبری زبان جروزالم پست ، امروز (شنبه)، آن را منتشر کرد، از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی این رژیم انتقاد کرد.

روزنامه العربی الجدید به نقل از جروزالم پست گزارش داد که اولمرت به حوادث خشونت آمیزی که گروه های تندروی یهودی اخیرا در قدس انجام دادند، اشاره می کند و این اقدامات را در راستای اهداف نتانیاهو و دست آویزی برای او به منظور اعلام شرایط فوق العاده برای تشکیل کابینه ای راست گرای و تندرو با مشارکت حزب یمینا می داند.

حدود دو هفته پیش، منابع خبری گزارش دادند که یهودیان تندرو در فلسطین اشغالی و نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در قدس اشغالی درگیر شده اند که طبق اعلام هلال احمر فلسطین، در این درگیری ها بیش از 100 فلسطینی مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولمرت: اقدامات نتانیاهو زمینه را برای انتفاضه سوم فراهم می کند

اولمرت: اقدامات نتانیاهو زمینه را برای انتفاضه سوم فراهم می کند