مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-01بين الملل

اولمرت: نتانیاهو با اقداماتش زمینه را برای انتفاضه سوم فراهم می کند


نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به حوادث اخیر در قدس اشغالی می گوید که هدف از این اقدامات به قدرت رساندن مجدد نخست وزیر فعلی این رژیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در یادداشتی که روزنامه عبری زبان جروزالم پست ، امروز (شنبه)، به نقل از جروزالم پست گزارش داد که اولمرت به حوادث خشونت آمیزی که گروه های تندروی یهودی اخیرا در قدس انجام دادند، اشاره می کند و این اقدامات را در راستای اهداف نتانیاهو و  دست آویزی برای او به منظور اعلام شرایط فوق العاده برای تشکیل کابینه ای راست گرای و تندرو با مشارکت حزب یمینا می داند.

حدود دو هفته پیش، منابع خبری گزارش دادند که یهودیان تندرو در فلسطین اشغالی و نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در قدس اشغالی درگیر شده اند که طبق اعلام هلال احمر فلسطین، در این درگیری ها بیش از 100 فلسطینی مجروح شدند.

در پی اقدام، گروه های مقاومت مستقر در نوار غزه ضمن صدور بیانیه های در حمایت از مردم قدس، شهرک های اطراف نوار غزه راه با 36 راکت هدف قرار دادند که از این تعداد تنها شش راکت رهگیری شد.

 اولمرت در این یادداشت مذکور اشاره می کند که ابتکار سازمان لاهاوا   (متعلق به جنبش کهانی-یهودیان تندرو) درباره انجام اقدامات خشونت آمیز در قدس با هدف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولمرت: نتانیاهو با اقداماتش زمینه را برای انتفاضه سوم فراهم می کند

اولمرت: نتانیاهو با اقداماتش زمینه را برای انتفاضه سوم فراهم می کند