مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-01فناوري

پلتفرم وی وی رونمایی شد؛اولین بسترهوشمندجستجوی مربی ورزشی درایران


وی وی برای اولین بار در ایران، خدمات خود را با شعار «انتخاب هوشمند مربی» از طریق وبسایت و اپلیکیشن موبایل به کاربران ارائه می دهد.

- وی وی برای اولین بار در ایران، خدمات خود را با شعار انتخاب هوشمند مربی از طریق وبسایت و اپلیکیشن موبایل به کاربران ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی که برای اولین بار در ایران چنین بستری را فراهم کرده، با شعار انتخاب هوشمند مربی از طریق وبسایت و اپلیکیشن موبایل، خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد.

هر مربی در این پلتفرم دارای یک پروفایل است که در آن سوابق ورزشی، مدارک و مهارت های وی به نمایش در می آید.

در این پروفایل همچنین نظرات شاگردان و امتیازهایی که دیگران به مهارت های مربی داده اند، قابل مشاهده است تا بدین طریق کاربر قادر باشد از بین مربیان موجود، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند.

امیرحسین فرزانه، مؤسس وی وی، در رابطه با این پلتفرم گفت: با توجه به اینکه تا کنون چنین بستری در ایران فعال نبوده، تیم وی وی با بررسی دقیق نیاز بازار، اقدام به راه اندازی این مجموعه کرده است تا خلأ موجود بین فضای ورزش و تکنولوژی را پوشش دهد.

فرزانه که پیش از این تجربه تأسیس مجموعه باشگاه های ورزشی اکسیژن را در کارنامه خود دارد، با اشاره به فعالیت بیش از 18 هزار باشگاه در ایران گفت: در وی وی ورزشکاران این فرصت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم وی وی رونمایی شد؛اولین بسترهوشمندجستجوی مربی ورزشی درایران

پلتفرم وی وی رونمایی شد؛اولین بسترهوشمندجستجوی مربی ورزشی درایران