مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-01ورزشي

عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیروزی پرسپولیس مقابل الریان نه تنها باعث صعود پرقدرت این تیم به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد، - پرسپولیس با پیروزی مقابل الریان، علاوه بر صعود به عنوان تیم اول گروه E امتیازات خود را به عدد 125 رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیروزی پرسپولیس مقابل الریان نه تنها باعث صعود پرقدرت این تیم به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد، بلکه از نظر امتیازی نیز باعث صعود چند پله ای سرخ پوشان شد.

سرخ پوشان پایتخت با کسب 15 امتیاز در دور گروهی، در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا امتیازات خود را در تاریخ مسابقات به امتیاز 125 رساندند.

جالب این که سپاهان 128 امتیازی بوده و پرسپولیس فقط 3 امتیاز با سپاهان فاصله دارد تا بهترین تیم ایران از نظر امتیاز گیری محسوب شود.

نکته جالب اینجاست تا قبل از آغاز رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس از نظر امتیازی، در تاریخ لیگ قهرمانان 1 امتیاز کمتر از استقلال داشت، اما با 15 امتیازی که در این فصل کسب کرد، حالا 3 امتیاز از استقلال 122 امتیازی بیشتر کسب کرده است.

استقلال تنها تیمی نبوده که پرسپولیس موفق شد از آن بگذرد، بلکه کاشیما و اولسان نیز دیگر تیم هایی بودند که پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل الریان موفق شد از آن ها عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان

عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان