مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-01سياسي

برگزاری 25 مراسم ویژه شب های قدر در کردستان


رییس شورای هیئات مذهبی کردستان از برگزاری 25 مراسم ویژه شب های قدر در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور حداقلی روزه داران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نورعلی خزاعی پیش از ظهر امروز در جمع رسانه های استان با اشاره به برنامه های شب های قدر در استان اظهار کرد: در 25 نقطه استان مراسم شب های قدر با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های ابلاغی برگزار می شود.

وی افزود: در شب های نوزدهم، بیست ویکم، بیست وسوم، ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدت زمان کوتاه، مراسم شب های احیاء برگزار خواهد شد.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان حسینیه سنندج، مهدیه سنندج، مدرسه رستگاران و محل شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار را محل های تعیین شده برای برگزاری شب های احیاء در سنندج برشمرد و گفت: نظیر این مراسم در25 نقطه شهرهای استان برگزار می شود.

خزاعی اضافه کرد: در شهرستان سریش آباد نیز در فضای باز یادمان شهدای گرانقدر این شهر مراسم شب های احیا برگزار می شود.

اجرای طرح هر خانه یک مسجد، هر خانه یک هیئت در کردستان وی اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس های نیازمند وی همچنین به دیگر فعالیت هیئات مذهبی در ایام رمضان به ویژه در شب های قدر پرداخت و اعلام کرد: توزیع 2500 پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 25 مراسم ویژه شب های قدر در کردستان

برگزاری 25 مراسم ویژه شب های قدر در کردستان