مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-01پزشكي

تهیه اطلسی برای بیمارانی که تخریب دو طرفه استخوان های فک دارند


رییس مرکز تحقیقات و مرکز پیشرفته جراحی های فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران، فعالیت های این مرکز را در بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت تشریح کرد.

- رییس مرکز تحقیقات و مرکز پیشرفته جراحی های فک و صورت خبر داد تهیه اطلسی برای بیمارانی که تخریب دو طرفه استخوان های فک دارند رییس مرکز تحقیقات و مرکز پیشرفته جراحی های فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران، فعالیت های این مرکز را در بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد بیات، رییس مرکز تحقیقات و مرکز پیشرفته جراحی های فک و صورت، در دیدار با دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، فعالیت های این مرکز تحقیقات را به طور کامل تشریح کرد.

بیات دراین نشست به شکل گیری این مرکزاشاره کرد و گفت: در سال 1388 مرکز تحقیقات بنیان گذاری شد؛ در سال 1392 مجوزشرکت دانش بنیان را از دانشگاه دریافت کردیم و با حمایت های دکتر عبدالهی با عنوان مرکز ساخت پروتزهای اختصاصی زیست تخریب پذیر و استفاده از تکنولوژی های نوین درجراحی های فک و صورت، مجوز قمر مرکز رشد فناوری سلامت را اخذ کردیم و نهایتا شرکت دانشی نیز در این زمینه مجوزهای مربوطه را از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اطلسی برای بیمارانی که تخریب دو طرفه استخوان های فک دارند

تهیه اطلسی برای بیمارانی که تخریب دو طرفه استخوان های فک دارند