مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-01بين الملل

ابراز نگرانی کلینتون و رایس درباره خروج آمریکا از افغانستان


هیلاری کلینتون و کاندولیزا رایس به اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفتند که بابت برنامه بایدن برای خارج ساختن تمام نیروهای آمریکایی از افغانستان نگرانند و رایس گفت که شاید لازم شود که آمریکا دوباره بازگردد.

- هیلاری کلینتون و کاندولیزا رایس به اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفتند که بابت برنامه بایدن برای خارج ساختن تمام نیروهای آمریکایی از افغانستان نگرانند و رایس گفت که شاید لازم شود که آمریکا دوباره بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، دیدگاه هیلاری کلینتون و کاندولیزا رایس که وزرای خارجه دولت های اوباما و بوش بوده اند، مخالف مهمترین گام سیاست خارجی دولت بایدن تا به امروز است.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا متعهد شده است تا یازدهم سپتامبر که بیستمین سالروز حملات یازده سپتامبر است، خروج کامل نیروها از افغانستان را انجام دهد.

نیروهای آمریکایی در زمان ریاست جمهوری جورج بوش به بهانه ویران ساختن پناهگاه هایی که از طرف سازمان دهندگان این حمله استفاده شد، وارد افغانستان شدند.

دو تن از حاضران در جلسه گفتند، کلینتون و رایس در جریان نشست مجازی روز چهارشنبه نظرات خودشان را با اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در میان گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی کلینتون و رایس درباره خروج آمریکا از افغانستان

ابراز نگرانی کلینتون و رایس درباره خروج آمریکا از افغانستان