مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-01سياسي

اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با عنوان سفره کریمانه اهل بیت


مسئول بسیج سازندگی استان فارس گفت: در مقطع اول از چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان، تمرکز بر توزیع بسته معیشتی و آزادسازی زندانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که رزمایش کمک های مومنانه که در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای آغاز همزمان و با محوریت نواحی بسیج و گروههای جهادی آغاز خواهد شد.

قزل سفلی افزود: در همین راستا 18 ماه مبارک رمضان در شیراز به صورت همزمان این رزمایش در پنج نقطه در سومین حرم اهل بیت توسط نواحی پنج گانه شیراز و همزمان در همه شهرستان ها با محوریت سایر نواحی بسیج و گروه های جهادی به صورت متمرکز و غیر متمرکز برگزار می شود و تلاش خواهد شد تا در آستانه شب های قدر، بسته های بهداشتی و معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس اظهار کرد: پیش بینی می شود در این مرحله با مشارکت خیرین عزیز و با محوریت رده های بسیج و گروه های جهادی بیش از 200 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع گردد.

وی با اشاره به این که رزمایش های مورد اشاره با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمع بسیار محدود مسئولین مرتبط انجام خواهد شد، افزود: نهضت کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت و خیرین، بسیجیان در لبیک به فرمان رهبر معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با عنوان سفره کریمانه اهل بیت

اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با عنوان سفره کریمانه اهل بیت