مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-04-30ورزشي

تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه های بزرگ شیراز


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بر افتتاح قطعی سالن 6 هزارنفری شیراز در خردادماه تاکید، اما بازسازی و تکمیل 2 ورزشگاه پارس و حافظیه را زمان بر توصیف کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بر افتتاح قطعی سالن 6 هزارنفری شیراز در خردادماه تاکید، اما بازسازی و تکمیل 2 ورزشگاه پارس و حافظیه را زمان بر توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورزشگاه پارس شیراز که چهارمین سالگرد افتتاحش را پشت سر گذاشتیم، همچنان نیمه تمام مانده و زمین چمن آن هم همچنان با لکه های بزرگ و زرد و چاله ها و ناهمواری های متعدد، از مطلوبیت برای میزبانی رقابت های فوتبال، بسیار دور است.

زمین ورزشگاه پارس جز چند روز ابتدایی افتتاح، هیچ گاه حال مساعدی نداشت، نه تنها چمن که امکاناتی نظیر نور، صدا و حتی جایگاه خبرنگاران آن هم انتظارات را برآورده نکرد؛ هرچند فوتبال فارس و شیراز، سال هاست از سطح ایده آل فاصله دارد و این موضوع هم یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر کم توجهی به وضعیت ورزشگاه های شهر عنوان شده است.

ورزشگاه پیر حافظیه نیز در حالی که در بهترین نقطه شهر واقع شده و بخش اعظم نوستالژی شیرازی ها را تشکیل می دهد، اما وضعیت نابسامانی دارد.

زمین چمن این ورزشگاه هم حال خوشی ندارد و حتی نیاز تیم های فوتبال در رده های مختلف برای انجام تمرین را هم پاسخگو نیست!! از طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه های بزرگ شیراز

تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه های بزرگ شیراز