مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 21:152021-04-30اقتصادي

یک خانه با 100 میلیون تومان ساخته نمی شود


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به ناکافی بودن تسهیلات دولتی ساخت مسکن گفت: دولت برای ساخت مسکن حداکثر 100 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان می دهد اما همه می دانیم که یک خانه با 100 میلیون تومان ساخته نمی شود.

- مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به ناکافی بودن تسهیلات: یک خانه با 100 میلیون تومان ساخته نمی شود ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به ناکافی بودن تسهیلات دولتی ساخت مسکن گفت: دولت برای ساخت مسکن حداکثر 100 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان می دهد اما همه می دانیم که یک خانه با 100 میلیون تومان ساخته نمی شود.

مسعود انصاریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای اینکه مردم خانه دار شوند جامعه باید از نظر اقتصادی توانمند شود که این نیز راهکارهای خاص خود را دارد و دولت در حال سیاست گذاری در این خصوص است.

وی افزود: توجه به تولید از سوی مقام معظم رهبری یکی از راهکارهای مهمی است که به ایجاد ثروت، درآمد و توانمندسازی مردم کمک می کند و وقتی مردم جامعه توانمند باشند، می توانند خانه دار شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به ناکافی بودن تسهیلات دولتی ساخت مسکن تصریح کرد: دولت برای ساخت مسکن حداکثر 100 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان می دهد اما همه می دانیم که یک خانه با 100 میلیون تومان ساخته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خانه با 100 میلیون تومان ساخته نمی شود

یک خانه با 100 میلیون تومان ساخته نمی شود