مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-30سياسي

آخرین اقدامات برای واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت/ رایزنی ادامه دارد


مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از رایزنی این مجموعه با ستاد ملی مقابله با کرونا برای در اولویت قرار گرفتن هنرمندان پیشکسوت بالای 60 سال در زمینه واکسیناسیون کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی روزهای اخیر انتشار دو فیلم از حسین خواجه امیری (ایرج) خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی و فرخنده گل افشان مادر همایون شجریان در مرحله اول واکسیناسیون شهروندان بالای 80 سال در فضای مجازی حاشیه هایی را ایجاد کرده که دربرگیرنده سوءتفاهماتی مبنی بر نحوه اولویت بندی واکسیناسیون برای هنرمندان سالخورده و پیشکسوت بود و منابع رسمی هم درباره این مسئله اظهارنظری نکردند.

هم اکنون هنرمندان زیادی در تهران و شهرستان های دیگر کشور وجود دارند که شرایط سنی آنها بالای 80 سال است و درصد ابتلای آنها به بیماری نسبت به دیگر شهروندان بیشتر است.

شرایطی که با توجه به جایگاه فرهنگی هنری هریک از این عزیزان که هر یک به سهم خود سرمایه های ملی کشورمان محسوب می شود، فضا را به سمت و سویی هدایت می کند که آنها نیز در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.

موسسه هنرمندان پیشکسوت از جمله مجموعه ها و نهادهای زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که می تواند در این شرایط با رایزنی ها و مذاکراتی که با ستاد ملی مقابله با ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات برای واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت/ رایزنی ادامه دارد

آخرین اقدامات برای واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت/ رایزنی ادامه دارد