مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-30سياسي

طرح ضیافت همدلی در بوشهر


طرح ضیافت همدلی با توزیع 1000 سبد معیشتی بین نیازمندان در بوشهر اجرا شد.

- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه با فضیلت برنامه های متعددی با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در راستای برگزاری مراسمات مذهبی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور با اشاره به یاری رساندن به مردم آسیب دیده و نیازمند بیان کرد: در جریان بیماری کرونا خسارت های گوناگون به جامعه بشری وارد شد که یکی از این صدمات به اقتصاد و معیشت مردم بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا یکی از مأموریت های اوقاف و امور خیریه است، افزود: در این راستا از محل اجرا امینانه نیت واقفان، بسته های معیشتی تهیه و میان جامعه هدف توزیع شد.

اسماعیل پور از اجرای طرح ضیافت همدلی در تهیه و توزیع بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: امروز به مناسبت ماه با عظمت رمضان یک هزار بسته مواد غذایی شامل 10 کیلوگرم برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، سویا و حبوبات به ارزش هر بسته 350 هزار تومان میان جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اینکه این بسته های مواد غذایی از محل اجرا امینانه نیت واقفان تهیه شده خاطرنشان کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضیافت همدلی در بوشهر

طرح ضیافت همدلی در بوشهر