مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-04-30بين الملل

واکنش ترامپ به انتشار فایل صوتی ظریف


رییس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد، وزیر امور خارجه دولت اسبق آمریکا به ایران می گفت با دولت وی توافق نکنند تا شاید دموکرات ها پیروز شوند و به توافقی شیرین برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه گفت، صددرصد به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 فکر می کند.

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز ، درباره سخنرانی جو بایدن رییس جمهور دموکرات آمریکا در کنگره گفت: او درباره [بحران پناهجویان در]مرز ها و این واقعیت حرفی نزد که ده ها هزار نفر در حال ورود به کشور هستند که بسیاری از آن ها خلافکار و زندان رفته هستند .

رییس جمهور سابق آمریکا افزود، دولت دموکرات تمام کردن پروژه دیوار مرزی مکزیک را چیزی به تکمیل شدن آن باقی نمانده، رها کرده اند و ورود پناهجویان می تواند آمریکا را به نابودی بکشاند و این مایه شرم است.

ترامپ گفت اوضاع از دوره ریاست جمهوری باراک اوباما رییس جمهور اسبق آمریکا بسیار بدتر شده و ادعا کرد مکزیک و دیگر کشور ها با استفاده از این موقعیت، مواد فروش ها و افراد متجاوز و قاچاقچیان انسان و قاتلان را به آمریکا می فرستند.

او در ادامه ادعاهایش گفت: اگر من رییس جمهور نبودم تا پنج سال دیگر واکسن [کرونا]در کار نبود، ولی افراد بایدن می خواهند اعتبار آن را به نام خود کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به انتشار فایل صوتی ظریف

واکنش ترامپ به انتشار فایل صوتی ظریف