مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-04-29اقتصادي

رویداد استارتاپی طراحی هویت بصری در کرج به کار خود پایان داد


رویداد استارتاپی طراحی هویت بصری (اکسیر) به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز و با همکاری و مشارکت شرکت شهرک های صنعتی البرز روز گذشته به کار خود پایان داد.

- ایسنا/البرز رویداد استارتاپی طراحی هویت بصری (اکسیر) به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز و با همکاری و مشارکت شرکت شهرک های صنعتی البرز روز گذشته به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه این رویداد که به صورت مجازی برگزار شد، احمدرضا فیروزی رییس جهاد دانشگاهی واحد البرز، با بیان اینکه استارتاپ ها زمانی که در راستای کارآفرینی و نوآورانه باشد مورد حمایت شرکت ها و سرمایه گذاران قرار می گیرند، اظهار کرد: چند سالی است که فعالیت استارت آپ ها در ایران مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه ایده های استارت آپی باید مورد حمایت قرار بگیرند و بتوانند به تولید و بازاریابی برسند، ادامه داد: برگزاری رویدادهای استارت آپی از این جهت حائز اهمیت است که مجموعه های مختلف و دانشگاه ها بتوانند ایده های جذاب را شناسایی و عملیاتی کنند.

فیروزی افزود: تاکنون تلاش های خوبی در این عرصه صورت گرفته ولی هنوز در کشورمان به نگاه ویژه در این حوزه نیازمندیم تا ایده ها عملیاتی شوند و نقطه اتصال با سرمایه گذاران برقرار شود و صرفا نباید به تقدیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارتاپی طراحی هویت بصری در کرج به کار خود پایان داد

رویداد استارتاپی طراحی هویت بصری در کرج به کار خود پایان داد