مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-04-29بين الملل

جنجال هزینه بازسازی خانه نخست وزیر انگلیس چیست؟


رهبر حزب مخالف در ادامه حملات خود به بوریس جانسون در پارلمان، دولت او را متهم کرد که در «منجلاب رفتار غیراخلاقی، پارتی بازی و رسوایی گرفتار شده است.

» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از دیلی میل، پس از اینکه مشاور سابق بوریس جانسون اعلام کرد او مقررات دولتی در مورد دریافت هدایا را زیر پا گذاشته، نخست وزیر انگلیس به دلیل بازسازی آپارتمان محل زندگی اش به شدت تحت فشار افکار عمومی و رسانه ها است.

در همین راستا، کمیسیون انتخابات انگلیس تحقیقات رسمی درباره چگونگی پرداخت هزینه نوسازی آپارتمان بوریس جانسون را آغاز کرد.

این نهاد ناظر در بیانیه ای گفت که درباره این موضوع از ماه گذشته میلادی با حزب محافظه کار، حزب حاکم به رهبری جانسون، در تماس بوده و اکنون به این نتیجه رسیده است که دلایل معقولی برای مظنون بودن به ارتکاب یک یا چند تخلف در این ماجرا وجود دارد.

کمیسیون انتخابات که بر منابع مالی انتخابات و احزاب سیاسی نظارت می کند، گفته است که تحقیقات درباره این مسئله مشخص خواهد کرد که آیا هیچگونه داد و ستدی در ارتباط با مرمت شماره 11 داونینگ استریت انجام شده که در حوزه نظارت کمیسیون باشد و آیا چنین پرداختی آن طور که باید گزارش شده یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال هزینه بازسازی خانه نخست وزیر انگلیس چیست؟

جنجال هزینه بازسازی خانه نخست وزیر انگلیس چیست؟