مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-29اجتماعي

درختان فضای سبز شهری اراک مشکلی در حوزه آفات نباتی ندارند


معاون فضای سبز شهری سازمان سیما و منظر شهرداری با بیان اینکه درختان فضای سبز شهری اراک مشکلی در حوزه آفات نباتی ندارند، گفت: هنوز زمان مبارزه با آفات نباتی درختان فرا نرسیده است.

- علی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح مبارزه با آفات نباتی درختان، گفت: این طرح زمانی در اراک اجرا می شود که درختان و فضای سبز شهری مشکل جدی در بحث آفات داشته باشند که خوشبختانه با بازرسی که از درختان صورت گرفته است هنوز زمان مبارزه با آفات نباتی درختان فرا نرسیده است.

وی ادامه داد: دلیل اینکه این طرح زمانی اجرا می شود که مساله آفات نباتی جدی باشد، بدین خاطر است که در اثر سمپاشی آلودگی هوا برای شهروندان اراکی ایجاد نشود هر چند این سمپاشی در ساعتی از شب صورت می گیرد که شهروندان کمترین میزان رفت و آمد را در شهر دارند ولی با این حال این طرح زمانی اقدام می شود که درختان مساله جدی در بحث آفات نباتی داشته باشند.

معاون فضای سبز شهری سازمان سیما و منظر شهرداری اراک با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی از درختان محوطه شهری و بوستان های اراک صورت می گیرد، گفت: در این بازدیدها چنانچه مشاهده شود درختی یا منطقه درختانش با مشکل جدی آفات نباتی روبرو هستند، آن منطقه مورد سمپاشی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختان فضای سبز شهری اراک مشکلی در حوزه آفات نباتی ندارند

درختان فضای سبز شهری اراک مشکلی در حوزه آفات نباتی ندارند