مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-29اقتصادي

کسب رتبه سوم استان قم در جذب تسهیلات روستایی


استاندار قم از کسب رتبه سوم استان در جذب تسهیلات روستایی و رتبه چهار در نظارت عالی بر اجرای پروژه های روستایی در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهور که به مناسبت روز شوراها و با حضور مدیران کل امور روستایی و اعضای شوراهای روستایی استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام حاکی از شد چند برابری از توسعه امکانات و تسهیلات در روستا دارد.

استاندار قم با اشاره به وضعیت روستاهای استان در سال گذشته، اضافه کرد: تسهیلات اعطایی به بخش روستای در سال 99 و درآمد زایی 500 میلیارد تومانی روستاها از محل مالیات بر ارزش افزوده اثرات مهمی در توسعه روستاها داشته است.

سرمست اولویت های زیر بنایی روستایی مدیریت استان را مورد توجه قرار داد و افزود:  100درصد  روستاهای بالای 20 خانوار متصل به شبکه برق هستند و 99 درصد روستاها بجز یک روستا نیز از نعمت گاز برخوردارند و نیز 96 درصد روستاها به شبکه آب متصل هستند.

وی برای بیان اینکه، استان قم در شاخص توسعه روستایی و ارائه خدمات به روستاییان از میانگین کشوری بالاتر است، ادامه داد: احداث 5 ناحیه صنعتی جدید و توسعه نواحی صنعتی در روستاها، در کنار توسعه صنعت و رونق اقتصاد روستاها، اشتغال جوانان در نتیجه مهاجرت معکوس به روستاها را در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه سوم استان قم در جذب تسهیلات روستایی

کسب رتبه سوم استان قم در جذب تسهیلات روستایی