مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-29سياسي

وزیر دفاع: برای تقویت قدرت پدافند هوایی کشور تلاش می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی در پیامی انتصاب امیر سرتیپ قادر رحیم زاده به عنوان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) را به وی تبریک گفت.

- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نوشت: این وزارتخانه همچون گذشته با بهره گیری از تمامی ظرفیت های صنعت دفاعی، تلاش مجدانه ای را در تقویت قدرت پدافند هوایی کشور انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، امیر سرتیپ حاتمی در پیامی انتصاب امیر سرتیپ قادر رحیم زاده به عنوان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده محترم قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (صلی الله علیه و آله و سلم): با سلام و تحیات فراوان، انتصاب شایسته جنابعالی در مسئولیت خطیر فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که حکایت از لیاقت، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده در سنگرهای مختلف دفاع از میهن عزیز اسلامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: برای تقویت قدرت پدافند هوایی کشور تلاش می کنیم

وزیر دفاع: برای تقویت قدرت پدافند هوایی کشور تلاش می کنیم