مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-04-28سياسي

دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات پروژه های کشاورزی کهگیلویه


در دیدار نماینده کهگیلویه با وزیر جهاد کشاورزی، دستور ویژه برای بررسی مشکلات پروژه های حوزه کشاورزی کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده صادر شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در دیدار نماینده کهگیلویه با وزیر جهاد کشاورزی، دستور ویژه برای بررسی مشکلات پروژه های حوزه کشاورزی کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده صادر شد.

حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تشریح شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان ظرفیت عظیمی را برای انجام طرح ها و پروژه های بزرگ کشاورزی در دل خود دارد.

موحد تصریح کرد: باید فرصت ها و چالش های بخش کشاورزی را رصد، تجزیه و تحلیل کنیم تا برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مناسب برای این بخش طراحی و اجرا شود.

وی با اشاره به توپوگرافی و وضعیت آب و هوایی و تنوع پوشش گیاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در دل خود 2100 گونه گیاهان دارد که از این تعداد 470 گونه دارویی می باشد و این امر خود یک فرصت بزرگ برای مجموعه جهاد کشاورزی است تا با سرمایه گذاری در این استان هم به پوشش گیاهی استان کمک کند هم در بحث اشتغال زایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات پروژه های کشاورزی کهگیلویه

دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات پروژه های کشاورزی کهگیلویه