مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-28حوادث

تیراندازی هوایی برای دستگیری متهمان سرقت های شبانه در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت های شبانه و دستگیری متهمان خبر داد و گفت: پلیس در دو مورد با تیراندازی هوایی متهمان را متوقف و دستگیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: مرحله دیگر از طرح تشدید مقابله با سرقت های شبانه در دستور کار کلانتری های 21 سجاد و 25 خواجه ربیع مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های تجسس کلانتری سجاد در این عملیات ضربتی پیگیری سرقت های شبانه در حوزه استحفاظی خود را در دستور کار قرار دادند و با دریافت گزارش سرقت باطری خودرو پراید در بلوار امامت با فاصله، با سرنخ هایی که در دست داشتند وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس خودرو پراید سرقتی که پلاک مخدوش بود را شناسایی و به راننده این خودرو دستور ایست داد.

صارمی گفت: متهمان با سرعت زیاد به سمت بزرگراه امام علی(ع) متواری و عملیات تعقیب و گریز تا میدان استقلال و بلوار سجاد ادامه یافت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: پلیس با تیراندازی هوایی این خودرو را متوقف و سه متهم را در حالی دستگیر کرد که در برابر ماموران قانون مقاومت نشان می دادند.

وی گفت: از این سه متهم 26، 25 و 75 ساله یک قبضه چاقوی 30 سانتی، یک عدد باطری خودرو، یک دستگاه سنگ فرز، یک دستگاه پخش خودرو و مقادیری آچار و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی هوایی برای دستگیری متهمان سرقت های شبانه در مشهد

تیراندازی هوایی برای دستگیری متهمان سرقت های شبانه در مشهد