مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-28اقتصادي

استاندار قزوین: ایران دو چرخ اقدامات موثری در تولید موتورهای برقی داشته است


استاندار قزوین در حاشیه بازدید از کارخانه ایران دو چرخ گفت: این مجموعه با دارا بودن ظرفیت بی نظیر و سرمایه انسانی متخصص می تواند به سرعت جایگاه ویژه ای در کشور کسب کند و برای حضور در عرصه جهانی به یک برند بین المللی تبدیل شود.

- استاندار قزوین به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کمک به تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) از کارخانه ایران دو چرخ در شهرک صنعتی کاسپین یک بازدید کرد و از نزدیک با توانمندی های این مجموعه آشنا شد و همچنین در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آن قرار گرفت.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در حاشیه این بازدید گفت: ایران دو چرخ قدیمی ترین تولید کننده موتورسیکلت در کشور می باشد.

انتظار داریم این شرکت محصولات داخلی متنوعی در سطح کشور تولید کند و بتوانیم از ظرفیت های آن برای رفع نیازهای اساسی کشور به خصوص در تولید موتورهای برقی بهره ببریم.

جمالی پور اظهار کرد: امروز اتفاق افتاده بتوانیم حمایت از این مجموعه ها داشته باشیم تا با فعال سازی ظرفیت ها، نیازهای کشور را مرتفع سازند و بتوانند محصولات را به کشورهای منطقه ای و توسعه یافته صادر کنند.

جمالی پور از رفع موانع پیش روی صنعتگران در استان قزوین خبر داد و تصریح کرد: هیچ وظیفه ای مهمتر از حمایت از تولید وجود ندارد چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: ایران دو چرخ اقدامات موثری در تولید موتورهای برقی داشته است

استاندار قزوین: ایران دو چرخ اقدامات موثری در تولید موتورهای برقی داشته است