مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-28سياسي

تمبر اختصاصی یزد آرزوها رونمایی شد


تمبر یزد آرزوها برای ارسال به کلکسیون کشورهای عضو شورای جهانی پست رونمایی و مقرر شد تا این تمبر با تیراژ بالا در آینده نزدیک چاپ شود.

- ایسنا/یزد تمبر یزد آرزوها برای ارسال به کلکسیون کشورهای عضو شورای جهانی پست رونمایی و مقرر شد تا این تمبر با تیراژ بالا در آینده نزدیک چاپ شود.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که تمبر رونمایی شده تمبر اختصاصی یزد آرزوهاست، اظهار کرد: با پیشنهاد شورای عالی پست، تمبر رسمی یزد آرزوها را در آینده نزدیک منتشر خواهیم کرد.

وی با بیان این که تمبر مذکور نشان دهنده یزد 1400 است، گفت: رویکرد و نامگذاری آن به عنوان یزد آرزوها آغاز نقطه مدیریت شهری و بایدها و نبایدهایی در این زمینه است، به طوری که با این روند می توانیم در سال های آینده، داشته های یزد را حفظ کنیم.

این مسئول در خصوص طراحی این تمبر تصریح کرد: تمبر نامبرده متشکل از بادگیر به عنوان نماد یزد بوده و قاصدک نیز نماد آرزو و خوش خبری است که در طراحی این تمبر به کار گرفته شده است.

وی با بیان این که همه اقشار و متخصصان باید یزد آرزوها را بن مایه فعالیت های خود قرار دهد، تصریح کرد: این مقوله می تواند مسیر پیشروی آینده یزد را تعیین کند و به بسیاری از فعالیت ها جهت گیری دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمبر اختصاصی یزد آرزوها رونمایی شد

تمبر اختصاصی یزد آرزوها رونمایی شد