مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-28سياسي

سامانه ثبت تخلف سرعت در شیراز رونمایی می شود


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: رونمایی از سامانه ثبت تخلف سرعت در تا پایان اردیبهشت امسال رونمایی می شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: رونمایی از سامانه ثبت تخلف سرعت در تا پایان اردیبهشت امسال رونمایی می شود.

لیلا دودمان در هفتادمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات درباره پیشرفت پروژه ثبت تخلف سرعت بیان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک ظرف یک هفته دکل های سامانه تخلف سرعت را در بزرگراه های حسینی الهاشمی، محلاتی و آفرینش نصب خواهد کرد و در ادامه، طی دو هفته آینده تجهیزات کامل را نصب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شیراز، دودمان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیشرفت پروژه ناظر تقاطع از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، عنوان کرد: شهرداری شیراز موظف است ظرف مدت دو هفته تقاطعات مقر و تخت جمشید را به سامانه ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز (ناظر تقاطع) مجهز کند.

رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در باب پیشرفت پروژه بانک داده های مکانی و تصویری المان های شهری نیز اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری موظف شده است که گزارش هایی مکتوب درخصوص پروژه یادشده را به کمیسیون ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت تخلف سرعت در شیراز رونمایی می شود

سامانه ثبت تخلف سرعت در شیراز رونمایی می شود