مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-28اقتصادي

فهرست مرغداران متخلف درتحویل مرغ مشخص است/قطع دسترسی به بازارگاه!


فهرست کامل مرغداران گوشتی که مرغشان را پیش از عید تحویل ندادند مشخص است و دسترسی همه آنها را به سامانه بازارگاه خواهیم بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مرتضی رضایی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری سه شنبه شب شبکه دو سیما افزود: نهاده های ذرت و سویا در چند ماه گذشته به طور کامل در اختیار همه تولیدکنندگان مرغ های اجداد، مادر و گوشتی قرار گرفته و مشکلی در زمینه تأمین نهاده ها و تولید جوجه های یک روزه وجود نداشته است.

وی گفت: پس از ایام عید، 124 میلیون قطعه جوجه تولید کردیم و از این تعداد، حدود 114 میلیون جوجه ریزی ثبت شده داریم و این به معنای آن نیست که 10 میلیون جوجه، گم شده است، زیرا در برخی موارد، بیشتر از ظرفیت، جوجه ریزی می کنند و به آن ها اجازه ثبت آن تعداد بیش از ظرفیت را نمی دهیم؛ آن ها به اندازه پروانه جواز خود اجازه دارند نهاده تحویل بگیرند و جوجه ریزی کنند.

وی ادامه داد: تقاضا در زمینه جوجه ریزی به شدت بالا رفته و این علامت بسیار خوبی برای آینده گوشت مرغ کشور است.

معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: اگر قیمت جوجه، افت کند، نگران کننده است، زیرا در این صورت ممکن است تخم مرغ یا جوجه را معدوم کنند یا گله های مادر را حذف کنند، اما اکنون در چنین شرایطی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست مرغداران متخلف درتحویل مرغ مشخص است/قطع دسترسی به بازارگاه!

فهرست مرغداران متخلف درتحویل مرغ مشخص است/قطع دسترسی به بازارگاه!