مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-28سياسي

تمدید همایش بین المللی حضرت حمزه(ع)


همایش بین المللی حضرت حمزه(ع) بهمن 1400 برگزار می شود و علاقمندان می توانند مقالات خود را در شش محور تا تاریخ 30 مهر به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

- حجت الاسلام ناصر رفیعی گفت: همایش بین المللی حضرت حمزه(ع) بهمن 1400 برگزار می شود و علاقمندان می توانند مقالات خود را در شش محور تا تاریخ 30 مهر به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین جلسه کمیته همایش بین المللی حضرت حمزه (ع) با حضور حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی رییس مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی و رییس همایش به منظور تغییر تاریخ برگزاری همایش و تمدید فرصت ارائه مقالات با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام رفیعی در صفحه شخصی اینستاگرام به تغییر زمان برگزاری و تمدید فرصت ارائه مقالات اشاره کرد و گفت: مجتمع تاریخ، سیره و تمدن اسلامی جامعه المصطفی العالمیه در پی تجربه خوبی که در همایش حضرت خدیجه (س) داشت بر آن شد تا همایش بین المللی حضرت حمزه عموی پیامبر گرامی اسلام را اول رجب همزمان با 14 بهمن 1400 برگزار کند.

وی درباره مهلت ارسال مقالات، اظهار داشت: مهلت ارسال مقالات تا 30 مهر 1400 تمدید شد که برای این مقالات شش محور در نظر گرفته شده که این محورها در بستر فضای مجازی برای علاقمندان تبیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید همایش بین المللی حضرت حمزه(ع)

تمدید همایش بین المللی حضرت حمزه(ع)